Engagera dig

Har du funderat på att engagera dig i Miljöpartiet? Så roligt!
Hos oss är du välkommen som du är och vad du vill göra!

Miljöpartiet i Malmö är en öppen avdelning. Vi vill att alla som delar våra värderingar ska känna att det finns en plats, och att det känns roligt och meningsfullt att engagera sig för oss. Är du ny som medlem, funderar på att bli medlem, eller har varit medlem ett tag men inte varit aktiv?

Med jämna mellanrum så ordnar vi träffar för nya medlemmar och intresserade på vårt kansli på Drottningtorget 2a. Dessa annonseras via nyhetsbrevet och kalendariet här på medlemswebben  och via e-mailutskick till alla som blivit medlemmar de senaste halvåret. På dessa träffar snackar vi lite om hur De gröna i Malmö arbetar, vår politik och ideologi över lite fika! Varmt välkommen! Om du har några funderingar eller frågor så är du varmt välkommen in på vårt kansli! Vårt kansli ligger på Drottningtorget 2a. Oftast är kansliet bemannat dagtid mån-tors, men för att vara på säkra sidan så kan du ringa på 040- 234600 eller maila malmo@mp.se.

Ditt engagemang behövs!

Kom med i Miljöpartiet och påverka vår politik, vi tar medlemsdemokratin på allvar!

BLI MEDLEM!

Hos oss bestämmer du själv hur du vill engagera dig. Du kan delta på våra utbildningar och cirklar, starta ett nätverk, komma på medlemsmöten, kampanja. Om du just nu inte har tid eller möjlighet att vara aktiv hos oss så är vi tacksamma över att bara ha dig som medlem.

Har du frågor om ditt befintliga medlemskap kan du kontakta service@mp.se eller ringa 08-545 224 63.